Intrebari frecvente

 

Am incercat sa raspundem aici la cele mai frecvente intrebari venite din partea clientilor nostri. Daca nu gasesti raspuns la ceea ce cautai ne poti trimite intrebarile tale prin e-mail la [email protected] , prin formularul de contact disponibil pe website-ul nostru sau ne poti contacta telefonic la numarul 0745817562.

 

Intrebari cu privire la comanda

Trebuie sa ma inregistrez pentru a face comanda?

Nu. Recomandam totusi sa iti creezi un cont pentru a beneficia de toate avantajele oferite de site-ul nostru.

Pot comanda si prin telefon ?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0745817562.

Pot ridica comanda din magazin?

Nu. Produsele pot fi achizitionate doar din magazinul nostru online. Livrarea produselor se realizeaza doar prin firma de curierat.

Pot solicita livrarea in strainatate?

Nu. Comenzile se pot expedia doar la adrese de livrare de pe teritoriul Romaniei.

Pot anula sau modifica ulterior o comanda deja lansata?

Da, doar daca comanda nu a fost deja expediata. In cazul in care doresti sa anulezi sau sa modifici o comanda lansata, te rugam sa ne contactezi telefonic in cat mai scurt timp la 0745817562 sau sa ne trimiti un mesaj la adresa de e-mail [email protected]

Cum se proceseaza comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primire. Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil.

Pot verifica unde este comanda mea?

Da. Ai posibilitatea sa verifici statusul livrarii coletului accesand pagina firmei de curierat Fan Courier si introducand numarul de AWB al expeditiei. Odata cu livrarea comenzii vei primi de la DimiSport un e-mail /SMS cu numarul de AWB al coletului.

Intrebari cu privire la plata si facturare

Cum pot sa platesc pentru comanda mea online?

Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare comanda. Sunt acceptate trei modalitati de plata pentru comenzile efectuate: plata numerar/ramburs la livrare, plata online cu cardul si plata prin transfer bancar.

 

Intrebari cu privire la returnarea/schimbarea produselor

La ce adresa se trimit produsele pentru returnare sau schimbare?

Produsele se trimit la adresa: Sediul Fan Courier Giurgiu - str. Drumul Serei nr. 9, Giurgiu, cu mentiunea "pentru Dimi Sport SRL"

 

Cine plateste taxele de transport?

In cazul returnarii / schimbarii produselor, cheltuielile de transport sunt suportate de catre client.

In cat timp primesc banii inapoi in urma efectuarii unui retur?

Banii se vireaza in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre DimiSport, in contul indicat la completarea formularului de retur afisat pe site-ul nostru.

Cat timp am la dispozitie pentru a returna un produs?

La DimiSport poti returna produsele in maxim 30 de zile de la data primirii.

Cine poate solicita returnarea si schimbarea produselor?

Doar cumparatorii persoane fizice sau grupurile de persoane fizice, conform O.U.G. 34/2014

 

Intrebari cu privire la reclamatii, referitor la produsele comandate

 

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc produse/accesorii, cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta la data receptionarii coletului. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv. Sesizarea se poate face trimitandu-ne un mesaj la adresa de e-mail [email protected]

 

Am primit alt produs decat cel comandat, ce trebuie sa fac?

Daca ai primit un alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta la data receptionarii coletului. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv. Sesizarea se poate face trimitandu-ne un mesaj la adresa de e-mail [email protected] In acest caz avem nevoie de urmatoarele informatii:

1. fotografii relevante

 

Am primit un produs care nu functioneaza sau prezinta un defect fizic, cum procedez?

Daca produsul primit nu functioneaza sau are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta la data receptionarii coletului si sa nu folosesti produsul. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv. Sesizarea se poate face trimitandu-ne un mesaj la adresa de e-mail [email protected] . In acest caz avem nevoie de urmatoarele informatii:

1. o scurta descriere a deteriorarii;

2. fotografii relevante sau film video, in care sa poata fi identificate clar deteriorarile;

3. orice alte informatii relevante.

 

Intrebari cu privire la oferte speciale sau reduceri de pret

DimiSport.ro are oferte speciale sau reduceri de preturi?

Da, avem.

1. Oferte frecvente, direct afisate pe site-ul nostru:

- poti cumpara produse aflate la pret redus accesand pagina “SALE” din magazinul nostru online. Produsele listate in aceasta pagina sunt valabile in limita stocului disponibil si reducerile nu se cumuleaza cu alte discount-uri, promotii sau coduri promotionale.

- poti beneficia de o reducere de 5% la intreaga comanda, daca faci plata anticipat prin banca. Oferta nu este valabila daca aveti in cosul de cumparaturi produs deja afisat cu pret redus pe site-ul nostru si nu se cumuleaza cu alte discount-uri, promotii sau coduri promotionale.

2. Oferte ocazionale:

- destinate doar abonatilor la newsletter-ul nostru - poti beneficia a cumpara produse la pret redus prin introducerea codului promotional, care se obtine in cadrul campaniilor promotionale organizate de Dimi Sport. Codul este valabil doar pentru perioada comunicata pe pagina de newsletter, odata cu primirea acestuia. Codul promotional nu se cumuleaza cu alte oferte sau reduceri deja existente pe site-ul nostru.

- poti beneficia de reduceri de pret cu ocazia unor campanii speciale (de exemplu Black Friday). Oferta nu se cumuleaza cu alte discount-uri, promotii sau coduri promotionale.

 

Intrebari cu privire la codul promotional

Cum utilizez codul promotional?

Inainte de a finaliza comanda, atunci cand va aflati pe pagina cosului de cumparaturi, introduceti codul promotional in casuta de text si confirmati apasand click pe “Adauga”.

De cate ori pot folosi un cod promotional?

Codul promotional se poate folosi o singura data, in termenul de valabilitate, de care ai fost informat de la inceput.

NEWSLETTER: